Odpowiedzi na najczęstsze pytania kierowane do nas :

1. Jaka jest gwarancja iż otrzymam wiarygodny i obiektywny raport ?

Dla nas najważniejsze jest zadowolenie klienta. Zadowolenie klienta jest dla nas cenniejsze niż jakakolwiek reklama.

Przykładamy bardzo dużą uwagę w doborze inspektorów  i wykonujemy raport tak jakbyśmy kupowali samochód dla siebie.

2. Jak wygląda zamówienie raportu ?

Najprostszym krokiem w zamówieniu raportu jest wypełnienie formularza „ZAMÓW INSPEKCJE” w prawym górnym rogu stronu ” i oczekiwanie na kontakt z naszej strony w ciągu kilkunastu godzin.

3. Kto będzie wykonywał inspekcję "mojego przyszłego samochodu" : ) ?

Każdy z naszych inspektorów jest pasjonatem oraz profesjonalistą w tym co robi. Nasi inspektorzy posiadają szeroką wiedzę w budowie, eksploatacji i technologi napraw samochodów. Doświadczenie w zakresie napraw blacharsko – lakierniczych pozwala dostrzec nawet najmniejsze również i często ukryte naprawy.

4. Czy samochód jest sprawdzany po VIN'ie ? Jeśli TAK to ile to kosztuje ?

Tak – auto przez inspekcją jest sprawdzane czy nie ma w internecie śladów poprzednich ogłoszeń z których możemy się dowiedzieć o wypadkowości auta lub o przekręconym liczniku. Przeglądane są wszelkie dostępne bazy pod kątem ewentualnych napraw i napraw powypadkowych.

Taka usługa bez względu na to czy Państwo zamówicie u nas raport jest darmowa !

5. Jak wygląda proces umówienia się z sprzedającym ?

W momencie kiedy dostaniemy od Państwa zlecenie na wykonanie inspekcji – dzwonimy do sprzedającego, przedstawiamy przebieg inspekcji i jeśli sprzedawca wyraża zgodę umawiamy się na termin o którym natychmiast informujemy Państwa.

6. Czy sprzedawca samochodu może odmówić wykonania inspekcji ?

Odpowiedź brzmi : TAK – bardzo często tak się dzieje gdy sprzedawca ukrywa historię pojazdu 🙂

W takim przypadku sugerujemy zrezygnowanie z danego egzemplarza samochodu.

Prawda jest taka, że jeżeli stan techniczny pojazdu jest zgodny z stanem opisanym w ogłoszeniu to sprzedawca nie widzi problemu w poddaniu weryfikacji (inspekcji) oferowanego samochodu.

7. Od czego zależy wykonanie jazdy próbnej / wjazdu na podnośnik ?

Na jazdę próbną oraz wjazd na kanał, podnośnik musi wyrazić zgodę sprzedający.

Jazdę próbną oraz ewentualny wjazd na podnośnik uwarunkowana jest od tego czy auto jest zarejestrowane i opłacone.

Nie wykonujemy jazd próbnych autami na zagranicznych numerach bez opłaconego OC.

W takim przypadku możliwa jest jedynie jazda próbna na terenie zamkniętym.

8. Jaki jest czas realizacji inspekcji oraz otrzymania raportu ?

Jeśli chodzi o czas realizacji inspekcji jest on ustalany z każdym z Państwa indywidualnie . Zależy to od liczby inspekcji w danym dniu, tygodniu, ale także bardzo często z powodu braku czasu sprzedającego.

Jeśli wykonujemy inspekcję w danym dniu to dostajecie Państwo raport tego samego dnia lub następnego z samego rana lub w środku nocy.

9. Czy raport podparty jest dowodami ?

Tak oczywiście 🙂

Oprócz dokumentacji fotograficznej uszkodzeń, powłoki lakierniczej, szyb, wnętrza, komory silnika oraz podwozia wykonujemy także screeny z diagnoskopów.

10. Czy jest możliwość negocjacji ceny samochodu przez inspektora ? Jeśli TAK to ile to kosztuje ?

Oczywiście istnieje możliwość negocjacji ceny przez inspektora – jest to usługa DARMOWA 🙂

11. Kiedy płacę za raport ?

Za raport płacicie Państwo dopiero po otrzymaniu kompletnego raportu. Płatność na podstawie wystawionego paragonu lub faktury vat.

12. Czy raport jest gdziekolwiek udostępniany ?

Po wykonaniu raportu raport wędruje do Państwa w formie linku do ściągnięcia całej paczki z zdjęciami oraz raportem.

Raport nie jest nigdzie udostępniany !!!