Jesteś tutaj:

FAQ

Dla nas najważniejsze jest zadowolenie klienta. Zadowolenie klienta jest dla nas cenniejsze niż jakakolwiek reklama.

Przykładamy bardzo dużą uwagę do każdej inspekcji i wykonujemy raport tak, jakbyśmy kupowali samochód dla siebie.

Najprostszym krokiem w zamówieniu raportu jest wypełnienie formularza „ZAMÓW INSPEKCJE” w prawym górnym rogu stronu ” i oczekiwanie na kontakt z naszej strony w ciągu kilkunastu godzin.

Jesteśmy pasjonatami oraz profesjonalistami w tym co robimy. Posiadamy szeroką wiedzę w budowie, eksploatacji i technologii napraw samochodów. Doświadczenie w zakresie napraw blacharsko – lakierniczych pozwala dostrzec nawet najmniejsze również i często ukryte naprawy.

Tak – auto przez inspekcją jest wstępnie sprawdzane czy nie ma w internecie śladów poprzednich ogłoszeń z których możemy się dowiedzieć o wypadkowości auta lub o przekręconym liczniku.

Jeśli będzie jakaś informacja o szkodzie lub korekcie przebiegu poinformujemy Cię o tym przed oględzinami i to ty zdecydujesz czy mamy iść dalej.

W momencie kiedy dostaniemy od Państwa zlecenie na wykonanie inspekcji – dzwonimy do sprzedającego, przedstawiamy przebieg inspekcji i jeśli sprzedawca wyraża zgodę umawiamy się na termin o którym natychmiast informujemy Państwa.

Odpowiedź brzmi : TAK – bardzo często tak się dzieje gdy sprzedawca ukrywa historię pojazdu.

W takim przypadku sugerujemy zrezygnowanie z danego egzemplarza samochodu.

Prawda jest taka, że jeżeli stan techniczny pojazdu jest zgodny z stanem opisanym w ogłoszeniu to sprzedawca nie widzi problemu w poddaniu weryfikacji (inspekcji) oferowanego samochodu.

Na jazdę próbną oraz wjazd na kanał, podnośnik musi wyrazić zgodę sprzedający.

Jazdę próbną oraz ewentualny wjazd na podnośnik uwarunkowana jest od tego czy auto jest zarejestrowane i opłacone.

Nie wykonujemy jazd próbnych autami na zagranicznych numerach bez opłaconego OC.

W takim przypadku możliwa jest jedynie jazda próbna na terenie zamkniętym.

Jeśli chodzi o czas realizacji inspekcji jest on ustalany z każdym z Państwa indywidualnie . Zależy to od liczby inspekcji w danym dniu, tygodniu, ale także bardzo często z powodu braku czasu sprzedającego.

Jeśli wykonujemy inspekcję w danym dniu to dostajecie Państwo raport tego samego dnia lub następnego z samego rana lub w środku nocy.

Tak oczywiście!

Oprócz dokumentacji fotograficznej uszkodzeń, powłoki lakierniczej, szyb, wnętrza, komory silnika oraz podwozia wykonujemy także screeny z diagnoskopów.

Oczywiście istnieje możliwość negocjacji ceny przez inspektora – jest to usługa DARMOWA.

Jeśli podajecie Państwo swój PESEL/NIP w zamówieniu to płacicie po otrzymaniu raportu. Jeśli nie chcecie Państwo tych danych podać to wtedy wystawiamy fakturę i czekamy z oględzinami aż będzie ona opłacona.

Po wykonaniu raportu raport wędruje do Państwa w formie linku do ściągnięcia całej paczki z zdjęciami oraz raportem.

Raport nie jest nigdzie udostępniany!

Nie znalazłeś odpowiedzi na pytanie?

Napisz, lub zadzwoń do nas.