1. Jaka jest gwarancja iż otrzymam wiarygodny i obiektywny raport ?
Dla nas najważniejsze jest zadowolenie klienta. Zadowolenie klienta jest dla nas cenniejsze niż jakakolwiek reklama.
Przykładamy bardzo dużą uwagę w doborze inspektorów i wykonujemy raport tak jakbyśmy kupowali samochód dla siebie.
2. Jak wygląda zamówienie raportu ?
Najprostszym krokiem w zamówieniu raportu jest wypełnienie formularza „ZAMÓW INSPEKCJE” w prawym górnym rogu stronu ” i oczekiwanie na kontakt z naszej strony w ciągu kilkunastu godzin.
3. Kto będzie wykonywał inspekcję "mojego przyszłego samochodu" : ) ?
Każdy z naszych inspektorów jest pasjonatem oraz profesjonalistą w tym co robi. Nasi inspektorzy posiadają szeroką wiedzę w budowie, eksploatacji i technologii napraw samochodów. Doświadczenie w zakresie napraw blacharsko – lakierniczych pozwala dostrzec nawet najmniejsze również i często ukryte naprawy.
4. Czy samochód jest sprawdzany po VIN'ie ? Jeśli TAK to ile to kosztuje ?
Tak – auto przez inspekcją jest wstępnie sprawdzane czy nie ma w internecie śladów poprzednich ogłoszeń z których możemy się dowiedzieć o wypadkowości auta lub o przekręconym liczniku.
Jeśli będzie jakaś informacja o szkodzie lub korekcie przebiegu poinformujemy Cię o tym przed oględzinami i to ty zdecydujesz czy mamy iść dalej.
5. Jak wygląda proces umówienia się z sprzedającym ?
W momencie kiedy dostaniemy od Państwa zlecenie na wykonanie inspekcji – dzwonimy do sprzedającego, przedstawiamy przebieg inspekcji i jeśli sprzedawca wyraża zgodę umawiamy się na termin o którym natychmiast informujemy Państwa.
6. Czy sprzedawca samochodu może odmówić wykonania inspekcji ?
Odpowiedź brzmi : TAK – bardzo często tak się dzieje gdy sprzedawca ukrywa historię pojazdu 🙂
W takim przypadku sugerujemy zrezygnowanie z danego egzemplarza samochodu.
Prawda jest taka, że jeżeli stan techniczny pojazdu jest zgodny z stanem opisanym w ogłoszeniu to sprzedawca nie widzi problemu w poddaniu weryfikacji (inspekcji) oferowanego samochodu.
7. Od czego zależy wykonanie jazdy próbnej / wjazdu na podnośnik ?
Na jazdę próbną oraz wjazd na kanał, podnośnik musi wyrazić zgodę sprzedający.
Jazdę próbną oraz ewentualny wjazd na podnośnik uwarunkowana jest od tego czy auto jest zarejestrowane i opłacone.
Nie wykonujemy jazd próbnych autami na zagranicznych numerach bez opłaconego OC.
W takim przypadku możliwa jest jedynie jazda próbna na terenie zamkniętym.
8. Jaki jest czas realizacji inspekcji oraz otrzymania raportu ?
Jeśli chodzi o czas realizacji inspekcji jest on ustalany z każdym z Państwa indywidualnie . Zależy to od liczby inspekcji w danym dniu, tygodniu, ale także bardzo często z powodu braku czasu sprzedającego.
Jeśli wykonujemy inspekcję w danym dniu to dostajecie Państwo raport tego samego dnia lub następnego z samego rana lub w środku nocy.
9. Czy raport podparty jest dowodami ?
Tak oczywiście 🙂
Oprócz dokumentacji fotograficznej uszkodzeń, powłoki lakierniczej, szyb, wnętrza, komory silnika oraz podwozia wykonujemy także screeny z diagnoskopów.
10. Czy jest możliwość negocjacji ceny samochodu przez inspektora ? Jeśli TAK to ile to kosztuje ?
Oczywiście istnieje możliwość negocjacji ceny przez inspektora – jest to usługa DARMOWA 🙂
11. Kiedy płacę za raport ?
Jeśli podajecie Państwo swój PESEL/NIP w zamówieniu to płacicie po otrzymaniu raportu. Jeśli nie chcecie Państwo tych danych podać to wtedy wystawiamy fakturę i czekamy z oględzinami aż będzie ona opłacona.
12. Czy raport jest gdziekolwiek udostępniany ?
Po wykonaniu raportu raport wędruje do Państwa w formie linku do ściągnięcia całej paczki z zdjęciami oraz raportem.
Raport nie jest nigdzie udostępniany !!!