Jesteś tutaj:

Jak wygląda raport?

Nasz raport to szczegółowe podsumowanie stanu technicznego pojazdu. Zawiera informacje o historii, diagnostyce komputerowej, stanie karoserii, podwozia oraz wynik jazdy próbnej. Wszystko w przejrzystej i zrozumiałej formie, gotowe do analizy przed zakupem!

Przykładowy raport z oględzin samochodu:

Podstawowe informacje

Pytamy sprzedającego i zapisujemy podstawowe dane samochodu, które sprawdzamy ze stanem faktycznym. Zapisujemy numer VIN.

Deklaracja stanu samochodu

Pytamy sprzedającego czy zna stan faktyczny samochodu. Czy miał za sobą naprawy blacharsko – lakiernicze. Jeśli tak to zapisujemy ich zakres.

Dokumenty, rodzaj umowy

Sprawdzamy jakie sprzedawca posiada dokumenty, sprawdzamy ich autentyczność.

Opony, felgi

Zapisujemy jakie opony posiada samochód wraz z rozmiarem, indeksem prędkości. Mierzymy grubość każdej z opon, jej rok produkcji oraz stan.

Czystość karoserii

Sprawdzamy czystość karoserii czy jest czysta, brudna czy przygotowana do sprzedaży, a co za tym idzie czy nie jest za bardzo spolerowany lakier.

Powłoka lakiernicza

Każdy z elementów jest mierzony w kilkunastu miejscach, szczegółowo sprawdzany pod kątem wszelakich uszkodzeń, nałożenia lakieru, wtrąceń, brudu pod lakierem oraz innych nieprawidłowości.

Posługujemy się tylko i wyłącznie miernikami z wyższych półek, które przed każdą inspekcją są kalibrowane.

Sprawdzamy czy zamontowane elementy nie były poddawane demontażowi, czy lakier jest prawidłowo dobrany

Szczegółowy opis powłoki blacharsko lakierniczej

Każdy z elementów jest poddawany wnikliwemu sprawdzeniu. Przywiązujemy bardzo dużą uwagę do rys, przetarć, zgryzień lakieru – dlatego opisujemy każdą nawet najmniejszą rysę.

Za pomocą znaczników magnetycznych przygotowanych dla naszej firmy przedstawiamy uszkodzenia, miejsca naprawiane i wnikliwie je opisujemy.

Oprócz opisu staramy się ocenić fachowość danych napraw blacharsko – lakierniczych – czy nie będzie trzeba ich poprawić.

Szyby

Każda z szyb jest sprawdzana pod kątem jej daty produkcji, producenta.

Wszelkie odpryski, uszkodzenia, rysy są odnotowywane i fotografowane.

Komora silnika

Podczas tego etapu otwieramy maskę i sprawdzamy ogólną czystość, otoczenie jednostki napędowej. Czy została wyczyszczona wraz z usunięciem ewentualnym wycieków czy po prostu ktoś zostawił ją tak jak wygląda podczas normalnego użytkowania.

W czasie tego etapu sprawdzamy także ewentualne wycieki od góry silnika. Ściągamy górną osłonę silnika, inne osłony, które pozwolą ocenić ewentualny wyciek.

Odnotowywane są wszelkie uszkodzenia czy braki w komorze silnika.

Akumulator

Ten etap zaczyna się od spisania danych akumulatora (marka,model) oraz podpięcie profesjonalnego testera który sprawdza ogólny stan akumulatora.

Podczas tego badania stwierdzamy jaka jest sprawność akumulatora, czy wymaga doładowania oraz czy nie jest wewnętrznie uszkodzony.

Poziom płynów

Sprawdzane są wszystkie płyny obecne w samochodzie. Jest oceniany ich poziom, stan oraz czy nie posiadają zanieczyszczeń.

Rozruch silnika – wnętrze

Oceniamy czy rozruch silnika jest prawidłowy,a w przypadku anomalii je opisujemy.

Każdy element z wnętrza jest szczegółowo opisywany, a w przypadku jakichkolwiek uszkodzeń są one odnotowywane.

Podczas tego etapu spisywany jest stan licznika.

Wyposażenie wnętrza

Potwierdzamy czy auto posiada wyposażenie, które deklarował sprzedawca w ogłoszeniu. Każdy element wyposażenia jest dokładnie sprawdzany, a ewentualna anomalia opisywana.

Opis wnętrza

Wnętrze jest odzwierciedleniem poprzedniego właściciela – jest tym jak ktoś dbał o dany egzemplarz.

Sprawdzamy czy plastiki, deska rozdzielcza nie noszą śladów demontażu, czy noszą ślady jakiś uszkodzeń, porysowań.

Sprawdzamy stan kierownicy, gałki zmiany biegów, pedałów, foteli, podsufitki, wykładziny (bardzo często pod wykładziną znajdują się dziury).

Odnotowujemy czy auto posiada zapasowe koła, w jakim jest stanie, czy jest wraz z podnośnikiem, kluczem etc.

Opis uszkodzeń

Każde uszkodzenie, przetarcie, zaplamienie jest skrupulatnie opisywane, fotografowane – tak abyście Państwo w domu przed monitorem mogli ocenić czy takowe uszkodzenie nie przekreśla dany egzemplarz.

Opis braków wnętrza

Bardzo często spotykamy się iż auto nie posiada koła zapasowego,zmieniarek płyt, podnośników, rolet bagażnika.

Każdy taki przypadek wyłapujemy i sporządzamy z niego krótka notatkę wraz z zdjęciem

Jazda próbna

Podczas jazdy próbnej weryfikujemy : sprawność układu ABS/ESP, pracę skrzyni biegów, sprawność hamulców, układ kierownicy, silnik oraz wszystkie podzespoły zamontowane w aucie.

Opisujemy ogólne wrażenia z jazdy, nieprawidłowości oraz wszelkie odgłosy z zewnątrz jak i wewnątrz auta.

Kontrola podwozia

Podczas tego etapu wyłapujemy wszelkie ślady napraw blacharsko – lakierniczych, stan podwozia auta, stan podłużnic, stan układu hamulcowego, wydechowego, zawieszenia oraz ewentualne wycieki.

Opisujemy stopień korozji oraz inne nieprawidłowości, które nie powinno występować.

Diagnostyka

Każdorazowa diagnostyka jest przeprowadzana na oryginalnym testerze.

Nie odczytujemy tylko kodów błędów tylko sprawdzamy od A do Z każdy moduł.

Oprócz istniejących błędów, sprawdzamy włączając rejestrator danych wszelkie istotne parametry pracy silnika oraz innych modułów.

Jeśli istnieje taka możliwość porównujemy poszczególne przebiegi zapisane w modułach.

Opinia o aucie

Opinia rozpoczyna się od podsumowania danego samochodu. Za każdy razem opinia jest pisana w taki sposób jakbyśmy to my kupowali oglądany samochód.

Zdjęcia i filmy

Do każdego raportu, niezależnie od jego formy (raport tekstowy WhatsApp lub PDF) dołączamy ponad 300 zdjęć z inspekcji, w tym filmy i zrzuty ekranu z diagnoskopu (jeśli zachodzi taka potrzeba).

Sprawdzony Samochód
Pewna Przyszłość!

Nie zostawiaj decyzji o zakupie auta przypadkowi! Dzięki naszej usłudze sprawdzisz historię pojazdu, jego stan techniczny, przebieg oraz ewentualne szkody, zanim podejmiesz decyzję. Prosty i niezawodny sposób, aby uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek i zyskać pewność, że inwestujesz w samochód, który spełni Twoje oczekiwania.

O to najczęściej pytacie

Dla nas najważniejsze jest zadowolenie klienta. Zadowolenie klienta jest dla nas cenniejsze niż jakakolwiek reklama.

Przykładamy bardzo dużą uwagę w doborze inspektorów  i wykonujemy raport tak jakbyśmy kupowali samochód dla siebie.

Najprostszym krokiem w zamówieniu raportu jest wypełnienie formularza „ZAMÓW INSPEKCJE” w prawym górnym rogu stronu ” i oczekiwanie na kontakt z naszej strony w ciągu kilkunastu godzin.

Każdy z naszych inspektorów jest pasjonatem oraz profesjonalistą w tym co robi. Nasi inspektorzy posiadają szeroką wiedzę w budowie, eksploatacji i technologii napraw samochodów. Doświadczenie w zakresie napraw blacharsko – lakierniczych pozwala dostrzec nawet najmniejsze również i często ukryte naprawy.

Tak – auto przez inspekcją jest wstępnie sprawdzane czy nie ma w internecie śladów poprzednich ogłoszeń z których możemy się dowiedzieć o wypadkowości auta lub o przekręconym liczniku.

Jeśli będzie jakaś informacja o szkodzie lub korekcie przebiegu poinformujemy Cię o tym przed oględzinami i to ty zdecydujesz czy mamy iść dalej.

W momencie kiedy dostaniemy od Państwa zlecenie na wykonanie inspekcji – dzwonimy do sprzedającego, przedstawiamy przebieg inspekcji i jeśli sprzedawca wyraża zgodę umawiamy się na termin o którym natychmiast informujemy Państwa.